Reklamační postup - Aston Eurotrading, s.r.o.
Již 23 let

Reklamační postup

Jak se vyvarovat zbytečné reklamace?

Před samotnou reklamací zboží se přesvědčte že máte zboží správně nainstalováno a že jej používáte dle návodu k použití, mnohdy se stačí pouze informovat na správnou obsluhu přístroje a vše se vyřeší. Pokud tedy potřebujete s něčím poradit, pište na tento email: info@astoncb.cz a nebo volejte technika na tel: +420 608 966 563.

UPOZORNĚNÍ – před odesláním reklamace na naši adresu je potřeba vyplnit RMA formulář, který musí být součástí balení. RMA si stáhněte na této stránce dole nebo Vám jej zašleme emailem. Napište nám na info@astoncb.cz.

Kompletní balení reklamovaného zboží zasílejte na adresu:

ASTON eurotrading s.r.o
J.Š. Baara 77
370 01 České Budějovice

Pozn.: u autorádií stačí zaslat přístroj a napájecí kabel. Ostatní komponenty můžete nechat ve voze.

Při zasílání zboží dbejte na to, aby byla zásilka pojištěná, u větších zásilek také označená jako „KŘEHKÉ“.

Obsah zásilky dále musí obsahovat:

  1. RMA formulář – řádně vyplněný
  2. Kompletní kontaktní údaje ( včetně emailu a tel. čísla )
  3. Kopii dokladu o koupi
  4. Číslo bankovního účtu ( pro případ vracení peněz )

Tyto informace přispějí k rychlejšímu vyřízení reklamace. Výrobek bude opraven popř. vyměněn za nový kus v zákonné lhůtě do 30 dnů. Pro více informací pište na info@astoncb.cz

Pokud vracíte výrobek v zákonné lhůtě 14 dní, musí být v kompletním balení bez jakýchkoliv známek užití a plně funkční. Vrácená částka bude vyplacena dle našich Obchodních podmínek.
Více informací najdete v Obchodních podmínkách ZDE…

UPOZORNĚNÍ

Bez řádně vyplněného RMA formuláře bude zboží vráceno zpět na adresu odesílatele!

V případě zaslání na jakoukoliv jinou adresu se vám zásilka vrátí jako nevyzvednutá. Zásilky na dobírku nepřebíráme, více v našich obchodních podmínkách ZDE…

Nabídka vozů
© 2008 - 2018 ASTON EUROTRADING s.r.o. & Webarium s.r.o.