Reklamační řád
Jak se vyvarovat zbytečné reklamaci?
Před samotnou reklamací se přesvědčte, že máte zboží správně nainstalováno, a že jej používáte v souladu s návodem. Mnohdy se stačí pouze informovat na správnou obsluhu přístroje a vše se vyřeší. Pokud tedy potřebujete s něčím poradit, pište na tento email: info@astoncb.cz a nebo volejte technika na tel: +420 608 966 563.
UPOZORNĚNÍ – před odesláním reklamace na naši adresu je potřeba vyplnit reklamační formulář, který musí být součástí balení. Formulář si stáhněte v sekci zásilka musí obsahovat nebo Vám jej zašleme emailem. Napište nám na info@astoncb.cz.
Kompletní balení reklamovaného zboží zasílejte na adresu:
ASTON eurotrading s.r.o
J.Š. Baara 77
370 01 České Budějovice
POZOR! U autorádií je nutné zaslat přístroj a napájecí kabel. Ostatní komponenty můžete nechat ve voze. Pokud nám zašlete samotné autorádio bez napájecího kabelu, není možné uplatňovat reklamaci a servisovat přístroj.
Při zasílání zboží dbejte na to, aby byla zásilka pojištěná a u větších zásilek také označená jako „KŘEHKÉ“.
Zásilka musí obsahovat:
- Reklamační formulář – řádně vyplněný
- Kompletní kontaktní údaje ( včetně emailu a tel. čísla )
- Kopii dokladu o koupi
- Číslo bankovního účtu ( pro případ vrácení peněz )
Tyto informace přispějí k rychlejšímu vyřízení. Výrobek bude opraven popř. vyměněn za nový kus v zákonné lhůtě do 30 dnů. V případě, že bude nutné objednat speciální součástku, kterou nebude možné dodat ve lhůtě 30 dnů, kontaktujeme Vás se žádostí o prodloužení reklamační lhůty. Pro více informací pište na info@astoncb.cz
Pokud vracíte výrobek v zákonné lhůtě 14 dnů, musí být kompletní a v originálním balení bez jakýchkoliv známek použití a plně funkční. Vrácená částka bude vyplacena dle našich Obchodních podmínek.
UPOZORNĚNÍ
Bez řádně vyplněného reklamačního formuláře bude zboží vráceno zpět na adresu odesílatele!
Zásilky na dobírku nepřebíráme. Více naleznete v našich obchodních podmínkách.